Annons:
Etiketttillbehör
Läst 442 ggr
Scorpio97
6/30/19, 7:31 PM

Hörlurar köpråd

Är på jakt efter nya hörlurar, så tänkte se om någon här har några tips :) (Hittade inte riktigt någon annan sajt där frågan passade) Letar hörlurar som uppfyller detta: - Bluetooth och 3.5 mm kontakt (vill ha trådlöst när jag är ute, men sladd när jag är hemma vid datorn för att slippa tänka på batteriet) - Så lite ljudläckage som möjligt, då jag ofta är runt andra människor som jag inte vill störa - Over-ear-modell (inte on-ear och absolut inte in-ear) - Antingen gråa eller svarta - Helst under 1000 kr - Vill inte ha mikrofon då jag ändå inte kommer prata i dom - Inte så intresserad av aktiv brusreducering (klagar inte om det finns, men inget jag betalar extra för) - Ljudkvalité är egentligen ingen prioritet, jag förstår att priset begränsar och jag hör förmodligen ingen större skillnad ändå. Så länge det inte är helt kasst ljud liksom - Ska användas både för filmtittande och musiklyssnande Egentligen är det ljudläckage som jag tycker är svårast, för det står det ju aldrig några värden på eller så. Tycker även det kan vara svårt att hitta recensioner som tar upp det. Något särskilt att tänka på den punkten?


//Jessie

Annons:
Upp till toppen
Annons: