Annons:
Etikettövrigt
Läst 492 ggr
micki78
2019-10-30 10:17

Problem

Hej

Min dator uppdaterade sig för några månader sen, sedan dess har jag haft problem med min Facebook sida. Sidan måste ladda ett tag innan den fungerar och att köra annonser på Facebook är omöjligt, det bara laddar och laddar och laddar och inget händer. För övrigt fungerar min dator bra, det är just Facebook som krånglar. Funderar på att köpa en ny dator eftersom jag måste kunna köra annonser på Facebook men det känns så trist när dator funkar i övrigt. Det går inte att kontakta fb heller, man får inget svar. Har ni några tips på om man kan försöka göra något för att få det att funka?

Annons:
Kaj
2019-11-01 07:52
#1

Får du samma problem med alla webbläsare?

Om du kör Internet Explorer så är mitt tips att sluta med det eftersom Microsoft inte utvecklar den längre och den är hopplöst långsam på mer komplicerade JavaScript sidor som alla webbsidor idag bygger på.
Gå i så fall över till Microsoft Edge som är deras efterföljare till webbläsare. Den är mycket snabbare och kommer även snart att bygga helt på Chromes kod för att rendera sidor.
Du kan ju även gå över till Chrome om du inte redan gör det

micki78
2019-11-01 11:40
#2

# 1

Tack för tipset! ja, jag har Explorer,  Jag ska prova logga in på Facebook med chrome och se om det fungerar. Jag återkommer med hur det gick.

micki78
2019-11-04 10:10
#3

Jag loggade in på Facebook med google chrome, det känndes snabbare men när jag testade och ladda upp bilder på fb annons sidan så gick det inte. Det bara laddar och laddar hela tiden. Det funkar inte tyvärr. Det kan ju inte vara fel på Facebooks annonserings sida heller då jag ser andra som marknadsför.. Det är så skumt. Vad 17 kan vara felet?

Upp till toppen
Annons: