Någon mer som har problem med outlook efter ett update?
När jag ville öppna outlook (outlook 16) idag, stängde det sig med det samma igen. Men som administrator kan jag öppna det.
Jag försökte laga det med office reparaturknappen. Men det hjälpte inte. Sen försökte jag med outlook reparaturknappen. Men det avbröts efter en sekund.
Enligt copiloten låter det som om något update är felaktigt. I så fall kan jag vänta tills det kommer ett nytt update som reparerar outlook. Annars blir det invecklat.
Nu undrar jag om det finns fler med samma problem? Om det är uppdateringen som det är fel på, borde det ju finnas fler som har problemet.
Inga problem i mobilen.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
#1:
Det är nog en annan version på en mobiltelefon än på en laptop. Jag har en laptop.
#2: Ja så är det säkert. Tänkte inte så långt 🤔
Sorg är kärlek som blivit hemlös
#0: Har för mig att jag läst om att det varit problem med Outlook efter den senaste uppdateringen, men jag hittar inget om det nu.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#4:
Copiloten skrev att sånt kan hända om t.ex. en uppdatering inte laddas ner eller installeras helt. Fast nu kollade jag när jag fick den sista uppdateringen och det var för ungefär en vecka. Problemet har jag dock först sen igår.
Jag kan endast starta outlook i felsäkert läge. Igår gick det också att starta som administrator, fast i dag funkar det inte längre.