Datorn iFokus

Datorn

Etikettövrigt
Läst 1048 ggr
RebeccaG
2013-07-01 23:41
0

Asus + iPhone = Bluescreen

Hej!
Har en iPhone 5 som börjar bli lite urladdad & kan en koppla in den i väggen då jag inte hittar adaptern. 
Smart som jag e: "Äh, kör väll i datorn som vanligt." Jag kopplar in telefonen & fortsätter fippla i Photoshop. 
Efter några sekunder surrar iPhonen till som den gör vid laddning, datorn börjar surra & datorn går in i Bluescreen. 

Fick lite smått panik & ingenting av mitt arbete sparades såklart. 

Tänkte inte mer på det utan datorn startades upp igen. 

Detta har nu upprepats 5 ggr & jag får helt enkelt inte ladda mobilen, inte ens om jag stänger ner alla program i datorn. 

Detta är min personliga dator (Asus N-serien m. Windows 7) & har alltid syncat min iPhone i den tidigare, senast igår kväll & då funkade allting perfekt. 

Någon som kan hjälpa mig att lösa problemet??Ledsen

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube

hammo44
2013-07-02 13:11
0

Hej.

Dåste väll få nån medelande om vad som orsakade felet! eller hur?

för det verkar som att Iphonen kommer i konflikt med Windows. installera Iphone drivrutinen kanske hjälper det. Varför ska du ha mobilen inkopplat medan du är i Photoshop? kopiera det du vill och koppla bort Iphonen.

hoppas det kommer igång.

Mohamed Hamidi

Ladydragon
2013-07-02 13:39
0

Skriv upp eller fota vad det står när du får blåskärmen googla sedan på koden du får så borde du hitta nån lösning där

RebeccaG
2013-07-02 16:10
0

Prövade en annan USB-port och då poppade inte bluescreen upp. 

Använder min dator ganska litigt, därför är min iPhone inkopplad samtidigt som PS är igång.

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube