Hjälp! Det funkar inte..

Slå in koden!
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.
Jag har den inte. Varför funkar inte det inte med wps då?
Koden brukar stå under routern annars
Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!
Jag förstår inte problemet riktigt… slå in lösenordet och anslut? Lösenordet står under routern. Så länge ingen har ändrat det, då får du fråga den som gjort det.
Medarbetare på
Kaninmagazinet.se

När du väl slagit in lösenordet och sparat det så ansluter phonen automatiskt!

Är du säker på att routern stöder WPS? Om intge kan du hålla inne knappen hur mycket som helst men ingen koppling lär ske.
Jag säger som alla andra att titta under router efter lösenordet och slå sedan in det i mobilen.
När jag skriver in lösenordet som fanns på baksidan routern står det att det är fel lösen. Jag kunde ansluta med mim gamla telefon med wps knappen..

Det lösenordet är för att logga in på routern som administratör!
Anslutningen har annat lösenord.. eller inget, bara den som lagt in lösenordet som vet det.
Skulle det kunna vara kompatibilitetsproblem? Vad säger ni andra?
Någon lär ju veta lösenordet hur som helst. Har aldrig riktigt fattat grejen med WPS..
Medarbetare på
Kaninmagazinet.se
Logga in i routern och kolla vilket lösen som är det rätta. -gissar det är den snabbaste lösningen.

Precis - logga in på routern och där har du sedan en flik där du kan byta lösenord. Sätt då ett nytt lösenord som du sedan använder då du ansluter till routern.
Det kan ju även vara så att din telefon inte är wps enablad. google på din telefon modell plus wps så tror jag du kommer få tips om hur du gör för att wps enabla den.