Datorn iFokus

Datorn

Etikettoff-topic
Läst 626 ggr
famgoth
0

OT - facebook hjälp

Hej!

Vet inte vart jag ska skriva detta inlägg, så jag tar det här.

Jag har skaffat ett facebook-konto och inser att jag sedan tidigare har ett gammalt "falskt" konto med fel födelsedatum men med "rätt" vänner. Grejen är den att jag så otroligt gärna vill ha bort det gamla kontot men minns inte lösenordet till varken mailadress eller konto… Har försökt bevisa att det är jag, men kan inte!

Någon som har tips om vart man kan vända sig? :)

beem
0

Var har du mailkontot ? Det kanske är olika beroende på var man har mailen men man brukar ju kunna klicka en länk bara och få ett nytt lösenord till den förvalda extra mailkontotot. Så här kan det se ut:

**Kan du inte komma åt ditt konto ? **

Logga in med en engångskod

Har du försökt det ?

Sorg är kärlek som blivit hemlös

[Nathalie62]
0

Använder inte facebook så kan tyvärr inte hjälpa dig.

famgoth
0

#1 Har försökt med det, men man var tvungen att ha kopplat sitt mobilnummer till kontot…tyvärr har jag inte gjort det!

beem
0

#3 Aha det är så.

Jag kopplade mina konton till mobilnumemr förra veckan men jag trodde att det gamla fortfarande gällde.

Sorg är kärlek som blivit hemlös

[Nathalie62]
0

Har dom ingen support på facebook famgoth? Dom borde ju kunna hjälpa dig att säkerställa att det är du.

famgoth
0

#5 Jo, det borde de ha! Jag har letat men tyvärr inte hittat någon…

AndreasS
0

#6 Hjälp, hittar du här

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek