Datorn iFokus

Datorn

Etikettinternet
Läst 651 ggr
TacoBelle
0

Problem med bilder på freewebs!?

Jag har hemsida på www.freewebs.com och har lite problem. Jag kan inte ladda upp bilder, eller jo…vissa bilder går bra men de flesta står det bara såhär när jag försöker:

"The file you tried to upload is too large or there was a problem processing your upload. Please check your available quota on the "My Account" page and try again."

Jag har provat att förminska till olika storlekar och det är inte fullt på mitt konto så jag fattar inte vad som är problemet. Och det är samma inställningar på de bilderna som funkar att ladda upp.

Någon som vet? Har lite smått ångest. Jag har jobbat väldigt mycket med min sida och behöver den verkligen.

JimJ
1

Du behöver nog rensa övriga uppladdade bilder på ditt konto. Man har bara en viss gräns utrymme att använda, precis som här på iFokus. Hur mycket har du ledigt på freewebs? :-)

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

TacoBelle
0

Men det låter väldigt konstigt, för först funkar det inte att ladda upp någon bild, sen funkar en annan bild, sen funkar det inte med en tredje igen.

Det står såhär:

Web Space

Used: 7.8 Mb
Available: 34.1 Mb

Bandwidth

Monthly Limit: 500.0 Mb
Used: 86.7 Mb
Available: 413.2 Mb
Reset Date: 20th

JimJ
0

Det låter som om det är fel hos dem. Om det inte fungerar imorgon igen, behöver du kanske ta kontakt med dem och berätta vad som är fel. :-)

Vänliga hälsninger
- Jim Johansson

TacoBelle
0

Måste bara säga att jag kom på vad problemet var. Lite pinsamt faktiskt. Man kan ju inte ladda upp bilder på deras sida där filnamnen innehåller t.ex Å, Ä och Ö. Såå det var därför det inte gick med vissa bilder! Generad Här har jag slitit mitt hår i flera dagar. *haha*