Datavänner på MSN Messenger
Hej alla glada! På min msn-vänlista står många trevliga vänner från världens alla hörn, men inte någon av dom är DATA-/ internet- / bild- och hemsidesnickrandeintresserade! Men det är jag!
Tycker det skulle vara trevligt att i all seriös enkelhet få ihop en liten skara av likasinnade att chatta med på MSN Messenger.
Saknar att kunna ställa spontana tekniska frågor om det kör ihop sej med en kod, etc. Diskutera förslag på bildredigering (Photoshop och Paint Shop Pro etc) och ja, säkert finns det då några man kan bolla alla idéer med. Tanken är inte att belasta någon, utan att det ska vara på lika villkor med ge/och ta i den mån man har kunskapen och att det blir en del skratt mellan varven. :-)
Någon som är seriöst intresserad? Skriv en rad här eller privat. Hoppas på stor respons! 
Jag har många på min MSN från olika länder som jag hjälper och frågar om hjälp när det behövs inom olika områden. Både duktiga fotografer och riktiga dator-nördar. Det bästa med det är att man kan ge och få kritik på fotografier och hemsidor av någon man inte känner på riktigt. :-)
Du får gärna lägga till mig om du vill - jim@badanka.org
Jag är intresserad av mycket och håller på med det mesta inom data, bild och fotografi. :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Intresse är foto, bildredigering i PS, Fjällvandring, Golf, Utbildad snickare men bra på det mesta inom bygg. Jobbar som Nätövervakare / Tekniker på en av Sveriges största ISP.
Intresse för foto, webdesign, djur och mycket annat..
Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

Pga för stor anströmning av folk till msn:en i perioder så får man fråga efter msn:en numera.
Har intresse av foto, webdesign, hemsidebygge (nåja i frontpage *host*) comunityn/spel, djur osv. En varning utdelas dock eftersom det är ganska hård "humor" i min närhet x'D Som inte alla uppskattar. Fast och andrasidan märks det oftast inte av på namn och sånt..
Intresserad av foto, photoshop, webdesign och av programvaror.