hemsida?
Nu har jag gjort en hemsida i mitt program "Microsoft Office Frontpage 2003". Är jätte nöjd med den, enda problemet är att jag gärna vill att hemsidan ska få en hemside address och därtill skall kunna synas på internet för övriga personer. Vet ej hur man gör. (okej, det blev kanske lite rörigt nu. Men fråga om ni inte förstår vad jag menar) Tacksam för alla svar!
Mvh Emelie 
Jag antar att du menar att du behöver ett webbhotell (?), en server dit du laddar upp din hemsida så att den syns på Internet. Att ha en hemsida på Internet är inte alltid gratis, och olika webhotell tar olika betalt för att din sida ska synas.
#2 Jag använder mig av crystone webhotell och tycker att det är för dyrt för en privatperson 1475 kr/år tror att one är ett billigare alternativ. Dock är det krångligare när det gäller supporten då man måste ringa till Danmark. Har några kunder som använder one och än så länge så har dom inte haft några problem med one, har även en kund som använder sig av netland och där har jag inte haft några som helst problem med supporten.
Själv så funderar jag på att byta webhotell näst år till one.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Active24.se har vi varit kund hos ända sedan de hette Vegasys, sedemera, Carambole. Idag är Active24. se uppköpt av Mamut.se
Här finns blogg och fotoalbum med mycket mera som ingår i paketen….
De är dyra men under alla år har jag vi inte haft minsta strul med dem….
//CarlS, Sajtvärd för svensknatur.ifokus.se
Tack för all hjälp! Mvh. Emelie
Mvh Emelie 
På seo-forum.se finns det en bra sammanställning över svenska webbhotell, kostnad per månad, storlek etc