Datorn iFokus

Datorn

Etikettövrigt
Läst 1880 ggr
Mysan59
0

Kan/ska dessa tas bort?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej,

Gjort en skanning med Malwarebytes och nu vet jag inte om jag ska ta bort alla dessa.

Vet inte vad det är för nåt, så jag kanske tar bort nåt som inte ska bort.

Tänkte att nån kanske kan hjälpa mig.

Zepp
1

Ser ut som skit jag inte vill ha på min dator hur som helst.. ta bort rubbet!

Sen så.. har du laddat ner medvetet ladat ner save sense så vet du ju om det eller?

Jag har fullt förtroende för malwarbytes!

Grejen är för ovana att det ser himla skumt ut.. ofta handlar det om cockies som spårar dig!

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20140121101214AAGQnUd

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Mysan59
0

Nej jag har fått den här datorn som den var, bara personliga bilder osv tagits bort.

Vet att det är en del skit, men eftersom jag rätt dålig på datorer så vet jag inte vad jag ska ha kvar eller inte…

Tack för era svar 🙂

Inkanyezi
0

Om du inte är beroende av Windows kan det vara en bra idé att helt enkelt byta system till någon av alla trevliga Linux-distributioner som finns. Då blåser man bort allt gammalt och lägger in nytt.

Mysan59
0

#4 Jag har funderat på det, men är lite  rädd att göra sånt jag inte gjort förut.

Men det kanske kommer en dag när jag ledsnar på allt skräp som verkar finnas här.

Tack för tipset

Zepp
0

Jag har som sagt vad fullt förtroende för Malwarebytes bedömningar.. markera och ta bort skiten!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Fillixa
1

Kör själv Malwarebytes Anti-Malware PRO på 2 datorer och gratisvarianten på 1 testdatorTummen upp!

På min testdator så hittade Malwarebytes 105 pup:s som jag fått med på "köpet" då jag laddat ned program!

Jag lät Malwarebytes rensa bort allaTummen upp!

Kaj
0

PUP (Possible Unwanted Programs)

jag skulle definitivt ta bort dessa. Det är mest troligt adware och spyware program som man fått via olika installationer.

Mysan59
0

OK tack igen för era svar.