Vad är en sån här hårddisk värd?
Nåväl, efter 7 sorger och 8 bedrövelser så fick jag hem min lappetoppe. som vanligt, så var det något fel, denna gång så var batteriet kass. Ok, inga problem, de skulle skicka ett. Jag väntade och väntade, inget kom. Idag fick jag ett kuvert, innehållande ett HDD 120GB WD1200BEVS-80 SATA Tilloch med jag fattade, när jag öppnade det, att deti nte var något batteri, utan en hårddisk! på 40 gb mer än den jag har till Lappetoppen! Sån liten pytt!!!! Nåväl, jag är väl inte dummare, än att jag håller tyst, så jag ringde idag och frågade, var mitt batteri tagit vägen… Jo,det ska vara på väg…..Inte 17 tänker jag skicka tillbaka den hårddisken! Blir bra att byta ut,om 1 år, nä garantitiden är utgången…. Apropå jäklas med mig, vem tror ni fick fel glasögon, först, när jag skulle hämta dem från optikern? jag naturligtvis…. De hade packat fel… OCh vem har fått fel på sin nya router? Jag förstås…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Var glad du att du än så länge inte har behövt konfrontera Åreskutan i brevinkastet.
här har du priset iaf på HDD.
Om det är värt att behålla HDD i förmån för batteri vet jag inte, är väl beroende på vad det var för batteri. här är iaf en butiks prislista på batteri.
Troligtvis går det att få tag på batteri begagnat om du känner för det istället.
blocket är bra eller Nordichardware för det.
Hihi, jag är ju inte så dum, så jag låtas om att jag fått någon hårddisk. efterlyser fortfarande mitt batteri, som skall vara på väg….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....