Habegär!
Nog för att iPhone är cool som bara den, men jag skulle aldrig köpa en telefon utan GPS och turbo-3g och jag skulle ha grymt svårt att klara mig utan Windows Mobile.
Nu släpper HTC en upphottad version av Tytn. Den har 3 megapixels kamera, turbo-3g, edge, wlan, gps, videokamera för videosamtal, utdragbart qwerty-tangentbord, touchskärm, plats för mycket minne, laddar via USB, kör Windows Mobile 6.
Habegäret är stort!
>> HTC TyTN 2

Mvh // Johan

Och hur många miljoner kostar den?
Vet inte än. Skulle gissa att den landar på någonstans mellan 4-6000 kr utan abonnemang.
Mvh // Johan

isåfall skulle jag välja 4 kr :P

Ja den är en klar utmanare till min N95…
Jag hittade inte några uppgifter om storleken på den. Jag vill inte ha en telefon som är större än den jag redan har. Annars är den klart intressant.
Ett annat alternativ som dykt upp på marknaden lite oväntat är HTC P3600. När den såldes i början saknade den GPS men nu har de släppt en uppgradering av mjukvaran som aktiverar den inbyggda GPS:en. Så den har nu både 3G och GPS (och windows mobile…)
Tom
#5: Har för mig att TyTN inte är så mycket större än S200, men jag kan ha fel.
Var hittar du info om P3600? Såg bara P3300, men den hade bara Windows Mobile 5. Känns trist att köra det när en ny version har kommit.
Mvh // Johan
Även HTC Touch ska komma i ny version med GPS har jag läst någonstans. Det är väl den som är mest lik iPhone.
Mvh // Johan
Suck… När det gäller mobiler, så är jag glad bara de har täckning…. en dröm att stilla bedja om i mitt fall….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Jo men min telefon är redan i största laget så den får inte vara en millimeter större. Speciellt inte på tjockleken.
Här finns lite info om P3600. Den har också WM 5. Själv kör jag fortfarande på WM2003 SE så för min del räcker det nog med WM5. Vad är det du saknar med WM5 som WM6 har?
I senaste numret av M3 sågades Touch ganska hårt. Den fick 5 av 10 i totalbetyg och en trea i användarvänlighet. Så den skulle inte jag satsa på.
Tom
#9: Vet inte riktigt vad skillnaderna mellan WM5 och WM6 är, men det verkar vara en helt del förbättringar när man kör Exchange Server 2007, vilket vi gör. T ex ännu bättre stöd för att komma åt globala adressslistor, stöd för html-mail, etc etc.
Det känns liksom fel att köpa en ny pryl som har ett gammalt OS.
Är det en S200 du har?
Mvh // Johan

Känns riktigt intressant, men har nog kvar P1:an ett tag till.
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson
#10, Nej jag kör fortfarande på min gamla S110. Jag tycker inte att det har funnits någon ny mobil med tillräckligt många av de saker jag vill ha förrän nu. 3G, GPS och WM5/6. Är troligen på G att köpa en P3600.
Tom