åh hjälp =(
igår spillde jag kanske 5 droppar VATTEN på datorn o bara i ena kanten och idag fungerar inte tangentbord bara några tangenter .. nu måste jag använda tangentbord på skärmen , har en laptop jag undrar kan man köpa extra tangentbord och koppla in eller om jag lämnar in den hur lång tid tror ni de tar och kostnad. kan säga att skärm tangentbordet gör datorn seg. dessutom har jag alltid uppsatser som måste skrivas på datorn så vill inte va utan den länge , snälla hjääälp. ni kan ju gissa hur lång tid detta tog att skriva.. -.-
/ Michelle
Ååh stackars! Har tyvärr inga svar på dina frågor :( hoppas någon som vet svarar dig snart!
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
jag hoppas de jag med :(
/ Michelle
Har du något löst tangentbord med usb? i så fall kan du ju alltid prova det i alla fall! Borde ju fungera kan jag tycka!
med usb? jag har tänkt köpa tangentbord och koppla in det i usb uttaget äre det du menar ? Tycker de borde funka men hörde någonstans att man måste ändra någon inställming i datorn?
/ Michelle
ja precis det är det jag menar.
Hur/var man ändrar den inställningen sedan beror förstås på vilket OS du använder.
Du kan ha 20 tangentbord och möss inkopplade samtidigt med hubb och alla funkar, utan att inaktivera nåt. Så det är bara koppla på 🙂

Och om det är vattnet som spökar, så kommer den säkert att torka på en vecka eller så.
Okej! jag tror det är vattnet för de har fungerat klockrent tills vattnet. men jag ska iväg sen o kika på ett tangentbord iallafall :)
/ Michelle