hjälp!
Det är så att jag har ett problem med ett program soim heter pinnacle studio 10.
Det går jättebra att installera men när jag ska föra över filmen från kameran in till datorn så får jag upp ett felmeddelande.
Jag har pratat med supporten för programmet och de säger att jag ska ta alt + prt scr och lägga in i ett word dokument.
Dom säger att dom ska kunna titta på felmedelandet genom detta, att dom ska kunna öppna felmedelandet från deras datorn efter att jag har mailat word dokumentet till dom.
Men är inte prnt scr att man tar en bild på skärmen så som jag ser den inte att det ska bli klickbart.
Själva felmedelandet är på ca 40 A4 sidor måste jag då ta bild på alla sidorna eller ska dom kunna kolla i alla fall?
Programmet är till för att kunna redigera filmer som jag har filmat med min digitala video kamera.
Jag håller på att få spunk på det här.
Någon som kan hjälpa mig? jag har ingen aning om vart felet ligger och jag vet inte hur jag ska få iväg felmedelandet till suporten då dom säger att dom inte kan öppna word filen som jag skickar med.
Tackar för all hjälp jag kan få
Lotta

Jag skulle försöka och markera allt i felmeddelandet (troligen ctrl+A
Därefter klistra in texten i ett worddokument (CTRL+V) och sända till deras support.
PS precis som du säger - prt scr ger endast en bild av det som finns på bildskärmen.
(Alt prt scr ger en bild på det som finns i ditt aktiva fönster)
Detta blir en image som de inte kan klicka på för att komma vidare till dig vilket iofs var en konstig tanke från deras sida för det krävs att du aktiverar remote control till din dator.