Vin i tangentbordet
Ja - jag veeet. Man ska inte sitta o dricka vid tangentbordet. Men nu gjorde jag det. Och visst välte jag ut hela vinglaset över det. Blä! Vände upp och ner och torkade så noga jag bara kunde. Det fungerar men en del tangenter är nedrans tröga. Läste nånstans att man ska kunna skölja av hela tangentbordet men det har jag inte tordats göra. Kan man bända loss enskilda tangenter eller hur ska jag göra?
Hjälp!
Tangentbord är ganska billiga om du inte ska ha någon specialsort. Vatten på tangentbordet tror jag inte är så nyttigt. Då skulle jag hellre hälla någon sorts alkohol över det som dunstar snabbare. Fast det var ju det du gjorde. :-)
Vänliga hälsningar
Niklas
Hmm, jag har kört mitt tangentbord i diskmaskinen… Bara att se till att det torkar ordentligt, så är det inga problem alls 

Tangentbordsutvecklingen påminner en del om tandborstsutvecklingen, vissa produkter behöver inte utvecklas mer. Köper alltid billigast billiga tangentbord, går utmärkt att spilla på och du behöver inte lära dig nya meningslösa funktioner.
#3: Jag prioriterar tysthet och valde ett ganska tyst tangentbord av just den anledningen.
Vänliga hälsningar
Niklas

#4 Ok, hur många db avger ditt tangentbord?
#5: Det står det inget om, men det låter ungefär lika lite som en bärbar dators tangentbord.
Vänliga hälsningar
Niklas

Jag spillde vermut över nummer 6
den krånglar fortfarande
Jag får nog prova dikmaskinen