Hemsida?
Har du någon hemsida? eller skulle vilja ha en.
Jag har ingen egen, men bygger rätt många större webbplatser, bland annat iFokus och Aktieguiden.
Ofta blir det mer extranätlösningar är klassiska hemsidor. Han bland annat gjort verktyg som används av hp, samsung, intel och microsoft för att förbättra kommunikationen med deras återförsäljare.
Den senaste publika hemsidan jag gjorde var nog mitt jobbs hemsida, www.spider.se.
Mvh // Johan

Jag skulle vilja ha en. Nuuuu typ. eftersom jag är uppfödare, så är det ett bra sätt för alla att enkelt kunna följa valparnas utveckling och sådant.
Men jag är och förblir hopplös. Kommer aldrig få en egen hemsida
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ja jag har en, www.xfzdesign.se
jag har flera, går utbildning som medieproducent, dock ingen som är bra egentligen, alla är gjorda för ett ändamål, tex göras i contentstudio, eller om kameror eller så…

Jag kan inte HTML och alla försök att lära mig misslyckas fatalt.
---
#2 Åsa, det är rätt enkelt - krångla inte till det. Du kan skriva i Word, med bilder och allt. Välj "spara som webbsida"…

Håller med Anders - om du Åsa kan hantera verktygen här på iFokus så bra som du gör, så kan du göra en webbsida.
Jag gjorde min just för att jag behövde föra register i text och bild över min egen trädgård. Tror inte jag har några besökare annat än den närmaste familjen, men det har heller aldrig varit ambitionen.