Datorn iFokus

Datorn

Etikettvarningar
Läst 813 ggr
Alexej
0

Behöver hjälp, igen :)

Jag håller på att starta en ny sajt http://djurtransport.ifokus.se/.

Vi är jätteduktiga på katter men inte på datorer. Nu söker jag någon som kan hjälper oss ibland att städa upp efter oss, som typ idag. En Medarbetare la in en ny artikel och nu är allt fel på startsidan och vi vet inte varför. Tror det har med bildstorlekar att göra.

Snälla, finns det här någon som kan hjälpa oss att få ordning i det hela? Skulle vara jättetacksamt!

Hälsningar Alexandra

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

LottaU
0

Storleken på bussen är alldeles för stor.

SÅ gör så att du öppnar bilden i något bildprogram och förminska den och lägg ut den på nytt. Så ska allt vara fixat

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

Alexej
0

Problemet är att jag kan inget om det. Har du lust att hjälpa oss? Det konstiga är att ingen har rört just den bilden, den blev stor av sig själv…Fundersam

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

LottaU
0

Bilden var nog så stor, annars hade den inte blivit så stor på startsidan.

Men maila bilden till mig, så gör jag om storleken åt dig.

lottis@lotusblomman.com

Må så gott

Lotta "Värd på Insidan"

Alexej
0

Du är en ängel!

Jag pma dig.

Kaj
0

ja det är bilden på SWEBUS som är förstor. Om den är det försvinner bland annat aktivitetsindexet.

Någon här på iFokus la upp ett enkelt litet program han/hon skrivit som gör att du kan ändra storleken på bilden. Jag bifogar programmet här - tror det är Ok då han/hon la upp det själv tidigare.

Alexej
0

Ska kolla, tack!Glad