C:\PROGRA~1\COMMON~1\MICROS~1\OFFICE12\MSOXMLMF.DL
Hej!
Jag håller på att installera The Movies, men när jag trycker på "Install" så kommer det upp ett pop-upp fönster där det står - "Executable 'E:\Setup\rsrc\TheMovies.exe' hade the following unrecoverable error: Couldn't find libary MSVCR80.dll (required by C:\PROGRA~1\COMMON~1\MICROS~1\OFFICE12\MSOXMLMF.DLL)
Please ensure that it is installed.
Om jag struntar i det och istället klickar på install så klickar den bara bort "themovies" rutan och inget händer. Samma sak om man klickar på OK på popupp fönstret.
Vad ska jag göra? :S:S
Mvh Erica
Låter ju som ett väldigt märkligt samband att Office 2007 skulle ha något med ett spel(?) att göra.
Vad skulle skulle kunna prova är att gå till Kontrollpanelen, Lägg till eller ta bort program om du kör Windows XP eller Kontrollpanelen, Avinstallera ett program om du kör Windows Vista, hitta Microsoft Office System 2007 och välja att Ändra. Där någonstans i guiden bör du kunna hitta ett val för att reparera Office-installationen.
Det kanske hjälper.
// Johan
Mvh // Johan

Kör du Windows Vista? Om så är det inte säkert att ditt spel är kompatibelt med Vista.
men som johan sägewr är det helt klart skumt att ditt spel pekar ut denna fil. Det är en dll för Microsoft Office Infopath och bör inte ha något med ditt spel att göra. Om du googlar på MSOXMLMF.DLL kommer du till olika nedladdningssidor för den DLL:en.