En sidentrasa är det bästa, det enda vi använder.
Jag använde bara Apples mikrofiberdukar.

Varför ens putsa skärmen, datorn skall ju snart bytas ut?
I övrigt städa ditt hem, så flyger inte så mycket dam runt i luften, som kan fastna på skärmen!
Då tycker jag det är värre med alla matrester som fastnar på tangentbordet.
WTF skall man inte kunna äta samtidigt som man surfar.. äta med fingrarna!
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Okej, du har en del timmar framför dig för att avlägsna alt det gula på ditt tangentbord?
Ett tips i all välmening.. ät inte ostbågar samtidigt som du knappar på tangentbordet!

Ah, du tror det har med ost att göra? ;)
Kommentaren var ju underbar :D
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
#2: Var hittar du dom?
Mikrofiberdukar skall man inte använda överhuvudtaget. De släpper ifrån sig mikroplastpartiklar hela tiden. De hamnar överallt, i våra vatten, i våra kroppar.
Jag kör Ajax fönsterputs. Antar att personen ifråga använt något amerikanskt skit som är marginellt svagare än kaustiksoda.

Nämenaltså, det handlar främst om statisk elekrisitet.. tror jag iallafall?
Och det handlar sällan om hur mycket man städar sitt hem.. dammet fastnar hur som helst på skärmen!
Inte nog med det vi har fått tips om att sänka datorn, tangentbordet samt skärmen i ett bad med kaustiksoda, det gör grejen, men sen kan man inte använda datorn mer!
Men ren blir den.
The life is short.. to short to have cleen screen!
Dvs jag bara drar en hand över skärmen och tangentbordet, sen så är det hur som helst dags att byta dator.