Snygga laptopväskor?
Maken får en laptop på sitt nya jobb och behöver en snygg väska. var kan man hitta det? Tips?

Ikea har någon fräck variant!
Annars går det att få tag i nsätan vilken datoraffär som helst, JME data, on/off, siba expert
Jojo, men *snygg* väska :) Stora kedjorna har så tråkiga… oftast. Mer design än bara funktion, liksom.
Fjällräven har en laptopanpassad Kånken-rygga i olika färger.. :)
Mvh // Johan

#4 Vilken skum sida! ;) Fast ganska snygga väskor.

Har själv en Crisp Suite väska från Crumpler, kan inte tänka mig att jag skulle vara nöjdare med någon annan väska. Laptopen sitter säker i ett vaderat fack och det finns ett 20-tal små stora fack att stoppa andra saker i. Mycket gedigen!!!!
Crumpler är lite ungdomligare, Knomo och LeBag känns lite striktare.
---

Men ikeas är kanske inte anpassad för en datorväska men den är lite i stil med macs slimmade case till ibook.
Crumpler är riktigt trevliga. Går de att köpa i butik, eller bara via nätet?

De finns hos Macoteket, eller via Apples shop på nätet.
De brukar oxo finnas i Fotobutiker.
---

Mycket jobbig sida crumpler hade.
Och nu svarar jag mig själv - det verkar som att Webbhallen har riktigt bra utbud. Inte mycket att klämma på direkt, men de har en del i lager. Och de har Crumpler, som jag tycker verkar jättesnygga! Lite roligare än standardsvarta liksom.

Fast är det ngn som hittat en laptopväska som är stor nog att rymma träningskläderna också? Har kört med en targus-ryggsäck länge, och är så trött på att släpa två väskor varje gång man skall gå till gymmet.
Anne, Webhallen är väldigt smidigt att handla på om man rör sig i centrala Stockholm iom att man kan hämta upp grejerna där, och då få klämma och pilla utan att behöva strula med returer och annat. Dessutom kan man ta en kölapp via sms när man är på väg dit om det skulle vara mkt folk, mer kul än bra kanske, men ändå…

Min Crisp Suite har gott och väl plats för träningskläder. Webhallen har dock inte allitd så många väskor inne. Om du befinner dig i centrala Stockholm skulle jag definitivt gå till Macoteket på Birger Jarlsgatan, de ha i princip alla väskor inne.
---

ANNE!
Du har väl inte hunnit gå och titta på en väska ännu?
Var iväg igår hos min naprapat och råkade snubbla över en hel butik dedikerad för Crumpler produkter. Så ska du handla en Crumpler väska, så bege dig till Linnegatan 2 invid humlegården.
---

ANNE!
Du har väl inte hunnit gå och titta på en väska ännu?
Var iväg igår hos min naprapat och råkade snubbla över en hel butik dedikerad för Crumpler produkter. Så ska du handla en Crumpler väska, så bege dig till Linnegatan 2 invid humlegården.
---
Hejsan,
jag beställde min nya laptopväska på www.mabag.se Ett otroligt utbud måste jag säga. Kan varmt rekommenderas.
Jag har en fräck väska från www.siba.se. Modellerna som är lite modernare än de vanliga svarta väskorna.
Jag har hittat en ny cool sajt www.Style4iT.se som har massor av datorväskor i läcker design!
Hittade denna rosa krokopräglade väska som är min favorit