Java problem i youtube
Har alltid kunnat se videoklipp i youtube, men när jag har flyttat och tagit datorn med mig så har jag helt plötsligt inte kunnat öppna youtube klippen. Jag får samma felmeddelande hela tiden och har försökt mig på det mesta, utan framgång.
När jag klickar på ett videoklipp säger den att "Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. Get the latest Flash player."
Saken är den att jag har kontrolerat att java är på (Under verktygsmenyn, Internet alternativ, Säkerhet, och sedan klickade jag mig in på Anpassad nivå och såg att script var aktiverat.) Jag har även klickat mig in på länken dom ger och laddat ner det där tusentals gånger, men ingeting fungerar. Det börjar bli frustrerande.
Jag har ännu inget virusskydd och jag tror inte heller jag har en brandvägg. Så snälla, finns det någon som kan hjälpa mig, och tala om vad jag har missat?
Tack!

Varför inte ladda ner "the latest Flash player" och se om det fungerar då?

#1 Jag har gjort det, men det verkar inte fungera i alla fall..
Är ingen expert alls men försök att helt avinstallera Flash Player från datorn och sedan kör det Sök så du verkligen får bort allt. Pröva sen att installera programmet igen, gör en omstart och se hur det går.
Funkar inte det så gå in i Systemåterställning och välj en systemåterställningpunkt/dag som gjordes den dag före du flyttade och då du vet att allt verkligen fungerade.
Varför i hela friden har du ingen brandvägg eller antivirus?!! Det är väl näst intill ett måste idag. Finns ju jättebra gratis att hämta om man inte vill betala, bl.a AVG.