Mapparna vill inte bli raderade
Hej jag kopplar ofta min mobil i datorn för att lägga över fotografier på min externa hårddisk. När jag öppnar mobilens innehåll på datorn så kommer ju alla mappar upp. Det som är störigt är att mappar som jag har raderat på själva mobilen kommer upp i mappen på datorn. Även om jag raderar dem på datorn så kommer dem upp igen varje gång jag kopplar in mobilen. Hur kan jag radera dem helt? Det blir svårt och hålla reda på vilka fotografier jag ska flytta över när där ligger hundratals tomma mappar.
Maddo
Låter superskumt.. Du har inte någon molnlagring aktiverat som automatiskt tar hem backuper av nån anledning?
Det är inte så att det du ser i datorn är innehållet på mobilen och mobilen skapar om mappstrukturen när du tar nya bilder? Det låter som om det kan vara så. I så fall kanske det finns något program för telefonen som automatiskt kan föra över nya bilder till datorn tan att ta hänsyn till mapparna.
Är din fråga att det inte går att radera de tomma mapparna på datorn ELLER när du flyttar/kopierar över mappar till datorn så följer även tomma mappar med från mobilen som redan är raderade på mobilen?
Bor man på Öland, solen och vindarnas ö, så skapade jag några sidor som visar vår vackra ö med hjälp av några bilder.
Oland4ever.com
Oland4ever.eu
OlandTurist.com
OlandsTuristguide.eu
#1: Nej jag har stängt av allting som har med moln och göra. Jag använder inte det.
Maddo
#2: Jag vet vad du menar. Men apparna som kommer tillbaka är appar som där aldrig hamnar något nytt i. De används liksom inte alls.
Maddo
#5: Är mapparna numrerade eller vad har de för typ av namn? Hur många mappar rör det sig om ungefär?
#6: Det är mappar som jag själv har skapat på mobilen men som jag raderat för länge sedan och alltså inte använt fler gånger.
Maddo