Datorn iFokus

Datorn

Etikettövrigt
Läst 106 ggr
Listo
0

Prishistoriken döljs

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Jag installerade tidigare ett tillägg, WC price history, i min webbshop för att visa varornas tidigare pris. Det var ett enkelt tillägg som har fungerat bra. 🙂

Dock så har jag nu installerat ett tillägg, Acowebs WooCommerce Dynamic pricing, som gör att jag kan sköta rea-priserna på ETT ställe, mot att tidigare gå in i varje produkts inställningar och ändra priset på varje variant, som var mycket tidsödande. Nu skriver jag bara in procentsatsen och vilken kategori, så enkelt och tidsbesparande! 🙂

Men då känner inte tillägget för prishistoriken av att det är någon prissänkning, då ingenting har ändrats inne på produkten.. Så nu visas det ingen prishistorik längre! 😕

Jag har provat att bocka för att det ska visas på alla produkter, inte bara prissänkta produkter men det funkar konstigt nog inte heller. De varor som ej ingår i rean får då helt rätt informationen om prishistoriken men det står fortfarande ingenting om det på rea-varorna. 🤔

Någon som har något tips! 🙏

(den smala bilden visar inställningarna i tillägget för prishistoriken, den andra visar inställningarna i tilläget för rea-priserna)

• Redigerat 2023-03-02 15:39 av Listo
Niklas
0

Det låter som om det nya tillägget inte ändrar priset i pristabellen, bara det som visas. Du kanske får kontakta utvecklaren och fråga om det finns någon lösning på det.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Listo
0

Jag mailade dem men har ännu inte fått svar. Får försöka lösa det på nåt annat sätt. Vill dock inte ta bort tilläget som underlättar vid reapris-sättning, har ofta många olika saker på rea. 🤔

Niklas
1

Lycka till!

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning