WoW-spelare
ge er till känna! =)
server, ras, klass och level!
själv kör jag på shattered hands (pvp). är med i ett hard core guild fast raidar inte själv då jag inte har tid o lust.
min main är en orc rogue som jag har fått upp till 66 .. har även en undead priest som jag ej börjat levla i tbc än så den är fortfarande 60
spelar bara några timmar i veckan så det går sakta med levlandet. men det är kul nu när allt är nytt igen. så jag har ingen brådska. innan tbc kom ut o jag fått upp mina två huvudkaraktärer till 60 ägnade jag mkt tid åt auktionshuset. det är skoj o bra sätt att tjäna guld på. så trist o 'grinda' guld.

Haha innan tbc lirade jag human priest på stormscale och raidade 6-7 dagar i veckan, berättade du vad ett item från en highend-instance hette så visste jag statsen på de flesta utantill
Det fick mig att tröttna och jag gav bort kontot och la av. När tbc kom blev jag sugen igen men ville inte börja "på riktigt" igen så nu har jag lvlat en bloodelf hunter till 70 (karazhan) på min pojkväns acc
Är fortfarande lite sugen på att köpa ett nytt acc och börja igen men det tar ju sån tid, jag spenderar lätt 7-8 timmar om dagen vid det spelet, även på veckodagarna.
Och dessutom blir man väl omhändertagen av allt och alla när man spelar wow som tjej och folk får reda på det 

det var inte många som spelade =)
roguen är nu 69 … sakta men säkert! ser fram emot flying mount .. o lite prylar jag köpt som kan equipas vid 70 =)

Jag har precis börjat om, har en blood elf rogue på lvl 13, servernamnet är jag inte säker på men tror det var Doomhammer.

Ravencrest, Troll holy priests lv 70. Spelar med en high-end guiild som raidar ett par dagar i veckan.

Har en 53 humar warr på genjuros, å lite andra som e runt lvl 20-40 (lol)
Nån mer som spelar på Genjuros lr Outland ? (alliance)
Har börjar med en rouge på outland
Jag har spelat World Of Warcraft. Jag blev level 49 tror jag, sedan tröttnade jag totalt. Jag har igentligen aldrig tyckt om spelet. Men jag spelade för att min kusin ville ha någon att spela med. Han köpte konto och fyllde på med pengar åt mig. Jag kan ju erkänna att ibland var det ju faktiskt roligt, tills man började komma upp i level och det tog flera dagar innan man levlade igen. Desutom satt man fast på samma ställe i veckor eftersom det antingen var för hög, eller låg level på de andra delarna av kartan. Döda likadana fiender och se samma saker varje dag. Nä, fy villket tråkigt spel det är. :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson
server = Win2003?
ras = Människa
klass = 9 år grundskola och 3 år gymnasium
level = 3 utan hiss
Var det detta du ville veta?
Annars har jag hört att utomhus ska vara fint så här års ;)

#8 lol?
Jag köpte det i Maj förra året, installerade det på min MacBook Pro, spelade i ganska prick 15 minuter, loggade av, sen har jag aldrig startat det igen.
Det var nog inget för mig va?

Jag kör på server Nagrand och Dragonblight. Dwarf - Paladin - lvl29, Gnome - Warlock - lvl15..
Server: Wildammer eller nåt sånt
Ras : Tauren
Class : Hunter
Level : 27

Får man ställa en fråga bara? Är det typ, en webbsida som man skapar en gubbe på? elelr är det ett spel man köper eller hur är det helt enkelt?
Snackas om WoW överallt nu för tiden ;) vart lite intresserad

Du köper spelet, skapar ett account, gör en gubbe å spelar :) Skit kul :)
Human rogue lvl68 på Neptulon, plus några alts på två tre andra servrar.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

okej. tack.. men var kan man köpa det då? :)

du köper det i närmaste spelbutik. sen för att kunna spela det måste du köpa månadskort och betala för varje månad du spelar, så blir du så småningom beroende av det och spelar tills du blir pank.
så skaffa det inte det är ett dåligt spel av tillverkare som bara tänker på sig själva
#2 Håller med dej ^^ Man blir väl omhändertagen och alla är så hjälpsamma o trevliga när dom får reda på att man e tjej xD
Spelar på Neptulon , lvl70
Min nya dator kommer om typ 1 vecka :D Kommer bli riktigt najs o spela då :D *längtar*