Toner till skrivare
Jag har nya patroner i skrivaren.
Då jag inte använt den på länge har de torkat.
Går det göra något för att få igång färgen ?
-
*
Sorg är kärlek som blivit hemlös
- Redigerat 2023-05-10 00:31 av beem
#0: Finns det ett alternativ som heter djuprengöring eller liknande, kan du testa att köra det. Det kan dock behövas rätt många gånger innan alla färgerna "kommit igång".
Gjorde det när min skrivare hade stått stilla i närmare ett år, och det funkade bra. Minns dock inte hur många djuprengöringar jag gjorde. Bara att det var väldigt många.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vad är det för skrivare du har?
Jag har haft en del Canon skrivare, och gjort så här då det har varit problem då de har torkat igen och "djuprengöring" inte hjälpt.
Om aftonen får den late brått🙂
"Kärleken är blind…❤️….men synen återfås genom äktenskap"
#2: Jag har en Canon. Ska testa. Tack.
#1: Länge sen jag körde rengöring så jag har glömt hur man gör 😲
Ska kolla Canon hemsida och köra.
#4: Du kan testa om detta funkar för din skrivare:
https://www.canon.se/support/consumer_products/content/faq/?itemid=tcm:87-774646
Har du en Pixma-skrivare kanske detta funkar:
Eller detta kanske:
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
- Redigerat 2023-05-10 14:25 av Carmarino
#5: Ska kolla länkarna. Tack