Uppdatering av drivrutiner
Hej! När jag skulle logga in på ett spel som har kommit med en stor uppdatering, så står det att jag ska uppdatera mina drivrutiner för att få en bättre upplevelse i spelet (Mindre lagg och bättre upplösning.) Samt att datorn inte uppfyller spelets minimikrav.
Min fråga är hur jag uppdaterar dessa drivrutiner och vad som händer efter det. Vill inte att allt som finns på min dator ska försvinna såsom bilder, filer, program mm.
- Redigerat 2023-06-27 22:05 av Mickan_2007
Att uppdatera drivrutiner är inte konstigare än att uppdatera ett enskild program. Inget på datorn försvinner.
Mvh // Johan
Är det uppdatering av drivrutiner till ett spel så är det väl knappast något som kan gå fel. Förhoppningsvis!
Personligen är jag alltid "lite" skeptisk till liknande uppdateringar. Inte just till spel utan till uppdatering av drivrutiner till hårdvara i allmänhet. I 9 fall av 10 kommer det att funka, eller i 99 fall av 100. Men det är i det där fallet när det går käpprätt åt helvete som är trist. Oavsett om det gäller datormjukvara, datorhårdvara eller andra elektroniska prylar som innehåller CPU mm.
Vad beträffar just uppdateringar av OS så har det väl bara gått "totalfel" 3 eller 4 gånger på 28 år. Men det är ju å andra sidan 3 eller 4 gånger för mycket.
Bor man på Öland, solen och vindarnas ö, så skapade jag några sidor som visar vår vackra ö med hjälp av några bilder.
Oland4ever.com
Oland4ever.eu
OlandTurist.com
OlandsTuristguide.eu