Överföring.....??
Någon som vet om det går att föra över ett program (Photoshop Elements), som jag har på en CD-skiva från min stationära dator, till min laptop utan CD?
Om aftonen får den late brått🙂
"Kärleken är blind…❤️….men synen återfås genom äktenskap"
Nej, du kommer behöva köra installationsprogrammet på den andra datorn. Men detta kanske du kan hitta online. Det är licensnyckeln som visar att du äger programmet.
Mvh // Johan
Men licensnyckeln är ofta skriven på skivan dock.
Mvh // Johan
Kopiera samtliga filer på cd-skivan till ett USB-minne och kör installationsprogrammet därifrån, för det finns väl USB på laptopen?
Tack för all hjälp nu är det installerat.
Testade att hitta installationsprogrammet på Adobe, men hittade bara senaste 2023 och jag har 2022. Det är väl tveksamt om licensnyckeln för 2022 fungerar på 2023 varianten? Har för mig att jag sett äldre versioner tidigare, men jag kanske letade för dåligt eller om det är borttaget
Hade ett USB-minne på 8GB och det krävdes något på 7GB så det gick bra (efter installationen upptäckte jag att jag även hade ett på 32GB, så mitt eget minne är inte längre som jag vill😖) . Trodde programmet var större så att det inte skulle räcka med USB-minnen.
Nu sparade jag några hundralappar tänkte köpa en extern brännare, men det kanske det får bli ändå🙂
Om aftonen får den late brått🙂
"Kärleken är blind…❤️….men synen återfås genom äktenskap"