Datorn iFokus

Datorn

Läst 113 ggr
Bjorne
0

Vad har hänt med Google earth?

Idag visade google earth bara upp en svart ruta.
Rullgardinsmenyerna var mestadels utgråade.
Försöker man öppna en nätverksversion får man bara en blå boll som
svävar i universum. Det skall vara nya Google earth sägs det.
Även Google map är konstig. Satellitbilden funkar inte.
Vet någon vad som har hänt?

Carmarino
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det funkar för mig - åtminstone på datorn. Har inte testat på mobilen.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Bjorne
0

image.png

Så här ser min bild ut

Carmarino
0

Är det på mobilen eller datorn?

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Bjorne
0

Det är på datorn windows 11 men androidtelefonen ser likadan ut och även en annan windowsdator.

Bjorne
0

image.png

Jag installerade en äldre version av google earth men fick detta svar.

Carmarino
0

Skumt. Jag har Windows 10 på min dator och där fungerade det utan problem. Fast jag installerade inte något utan gick bara till sidan för Google Earth.

• Redigerat 2023-12-03 19:04 av Carmarino
Sindri
0

Min funkar som vanligt. Ingen dialogruta om uppdatering heller. W10.

Bjorne
0

Plötsligt fungerar allt. Även google maps och G_earth på telefonen.
Kan har varit servern som var oåtkommlig av någon anledning.

Carmarino
0

#8: Det är mycket möjligt.