Datorn iFokus

Datorn

Etiketterövrigttillbehöroff-topic
Läst 85 ggr
Ellrose
0

Hörlurar

Hej, jag skulle behöva lite hjälp…
Jag vill skaffa ett par hörlurar att ha när jag sitter vid datorn, vad skulle ni rekommendera om ni har några att rekommendera till mig.

• Helst så dom funkar trådlöst till datorn. (har bluetooth på den)

• Helst max 1500kr

• Bra ljud

• Spelar ingen roll om det är stora som sitter på huvudet och ner som kåpor, eller såna man har i öronen ( men då inte såna med silikon pluppar smala ) mina öron klarar dom ej..

• Helst utan sladd så jag kan ha dom o gå upp o ner från datorn (gärna om dom skulle funka till mobilen med.

Finns det någon som kan hjälpa mig. Jag är kass på sånt här och går man på en elaffär ( Elgiganten, Power eller så ) så får man olika rekommendationen och då ofta dyra.

( Ellrose Hamsteruppfödning)

johan
2

Inte säker på att det går att hitta för under 1500 kr, men jag skulle försöka hitta ett par Sony WH-1000XM3 eller WH-1000XM4. Otroligt sköna, bra ljud och bra noice cancelling. Största skillnaden på 3 och 4 är att 4 kan kopplas till två enheter samtidigt, så du behöver inte para om dom hela tiden för att kunna ha både till mobilen och datorn.

Mvh // Johan

Niklas
1

Jag tycker de här är bra för sitt pris:

» Sony WH-CH720N trådlösa on-ear hörlurar (svart) - Elgiganten

Trådlösa, dämpar omgivningsljud och har hållit länge.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Ellrose
0

Tack för tipsen ska ta med dom och kolla in lite. Dom som Niklas tipsa om har jag faktiskt kollat in men är en djungel det här med teknik för mig så roligt att se att jag fick tipset om dom.

( Ellrose Hamsteruppfödning)