Datorn iFokus

Datorn

Etikettövrigt
Läst 562 ggr
Eva63
0

Tips på bra "gratis" hemsidor ?

Hej !

Jag har Nogg.se nu, men där kan man inte göra så mkt. Har ni tips på andra sidor förutom passagen eller spray..

Tack för svar……………Kyss

AndreasS
0

freewebs.com

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Lill-Kisse
0

Den här bör du prova:

http://www.protopage.com

Inget behov av html, enkla hjälpmedel, smidig indelning efter egna behov, lätt att sköta och ingen reklam som stör.

Hawknestgrove
0

Tack för tipsen. HAr både en betalsida hos Spray, där kan man använda sidbyggare, men på min gratissida så har de tagit bort det. Så jag funderar på att skippa den, då jag är helt dum på webftp och sånt jox."2, ditt tips, är den på svenska? Ok, jag är duktig på engelska, men det är störande för mig att inte ha det på svenska.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Lill-Kisse
0

#3 Nej, Protopage.com är en engelsk skapelse, så därför är instruktionerna på engelska. Gå in på Help/About i fliken längst ned till vänster. Börja med att titta på Introduction och Quick Start. Det är ganska korta och enkla instruktioner.

Du kan döpa din hemsida och sätta igång direkt. Plocka in lite av de exempel, som visas för att komma igång och se hur det fungerar. Sedan skriver du naturligtvis alla dina texter på svenska. Du behöver inte alls kämpa med främmande språk eller koder på din hemsida. En stor befrielse med Protopage är att man inte råkar ut för reklam någonstans och det är alldeles gratis.