Datorn iFokus

Datorn

Etikettövrigt
Läst 759 ggr
sumpen
2007-11-21 19:32
0

Dreamhack Winter 2007!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Ja snart är det dags för Dreamhack igen, vilket jag är glad för. För så himla kul som jag har där, ja de går inte beskriva.!

**Jag är visserligen Crew nu förtiden men iaf =D Kan säga att vara crew är 3 ggr så roligt som att vara deltagare. Ska dit på Tisdag, så snart smäller det! någon som ska på Dreamhack i år?

För er som inte vet så är Dreamhack världens största lan, förra vinterns så hamnade Dreamhack i Guinness world records book.. =) Det är verkligen en häftig upplevelse må jag säga!! =D
**

johan
2007-11-22 00:16
0

Var håller det hus?

Gör man fortfarande coola demos på dessa hackpartyn? På den gamla goda Amiga-tiden var det ju sjukt duktiga demogrupper som tryckte ut varende lite bit av prestanda ur maskinerna och slog varandra gång på gång. Tävlar man om sånt fortfarande?

Mvh // Johan

pentsium
2007-11-22 00:54
0

håller till på elmia i jönköping, skulle gärna åkt dit men jag har annat för mig just då…

överklockningsrekord försöks ju alltid slås (och det gör dom ju också hela tiden) så en och annan flaska Ln2 brukar gå åt på DH

sumpen
2007-11-22 18:39
0

ja där görs nog fortfarande dessa demos, jag är inte instatt i vad de där är riktigt, hehe men jag vet att vinstsumman är stor på omkring 25,000 kr.. :P =)

mackeNR1
2007-11-22 20:12
0

Coolt! De e ju skitroligt o lana!

sumpen
2007-11-23 12:22
0

inte så många som var intresserade av detta här på datorsidan.. :P förvånad.. =) jag är inte så aktiv här i vanliga fall men nu tänkte jag att jag hade nåt kul å komma med, men ahh =)

Frida
2007-11-23 14:10
0

Åh vad jag önskar att jag fick åka dit igen. Var på DH Winter02 och det är skam å säga enda gången jag har varit där. Vilket är lite intressant för jag är mer datornörd nu än då. Fast då var jag ju crew i aktivitetsgruppen som skulle få folk att pyssla med annat när de suttit lite för länge vid datorn. Kommer aldrig glömma den dagen vi körde Mr paper bag tävlingen, hela åtta stycken pojkar ställde upp och poserade på stora scenen (med storbildsskärmen igång så som på bilden i inlägg #0) endast iförda varsin liten brun papperspåse. Vi var tre fnittriga tjejer som dömde Oskyldig

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Krikke
2008-02-24 23:59
0

DHS08 ffs!

De blir grymt ;)

/ Krikke

Medarbetare på Hockey iFokusFotboll iFokus

| Frölunda HC | IFK Göteborg |