Inget händer
När jag ska sätta på min dator händer inget! en lampa lyser grönt men inget händer för övrigt!
är det nån pryl jag behöver för att det ska fungera?
Jo skärm, mus och tangentbord

aha, var kan man köpa de?
och var stoppar man in skivan?
Nåt måste ju iaf fungera eftersom du sitter och frågar saker här :D

he he jag fick igång den sen ;)
men var stoppar man in skivan igentligen?
Det behöver du inte, det sitter redan en där.

Nej, nej alltså det finns inget hål!

#6 men då får du ju såga upp ett hål.
Hur kan du göra inlägg här om din dator inte fungerar?

Ledsen… men klart att det finns ett hål, om du satt på datorn… Alltid trevligt med ett troll, med noll koll. Slutar vi mata honom, svälter han snart ihjäl. :-/
Mmm…fattar inte vad troll får ut av det hela…mer än att skriva en massa svammeltext.

Jamen jag sitter ju på bibblan ofc 
jag kan inte få på min dator hemma och jag kan inte stoppa in skivor. på biblioteket är dom ju redan påsatta.
köp en ny då
hahah!
Har biblioteket öppet kl 21:25 på en långfredag? Knappast.

#13 jag bor i öxlånga och där har biblioteket alltid öppet. jag tror det har med något helgon att göra. hursomhelst, vi kommer ifrån ämnet hela tiden!!
jag bifogar en bild på min skärm så ni fattar… jag behöver VERKLIGEN hjälp! jag har nyss köpt datorn, fast den är inte ny, jag hittade den på loppis. dom SA att den skulle fungera. jag har testat att trycka på alla knappar men inget händer förutom att en av dem lyser grönt och det kommer upp en text på engelska som jag inte förstår. 

Det var skärmen ja… resten då :P

#15 behöver jag köpa något??
Och vips så utsågs årets rikspucko. Snälla rallykillen kan du inte hitta på nåt att göra i stället för att sitta här och tramsa? Har du en fråga så besvarar vi den givetvis efter bästa förmåga men att bara sitta och prata goja finns det ingen anledning till. Såna forum kallas tex Lunarstorm mfl…
En liten fråga bara. Var ligger Öxlånga???
Öxlånga med specialöppna bibliotek på Påskafton pga något helgon?!! Öh…ja absolut. Luktar aprilskämt lång väg.
Finns inte ens en ända liten ynka stad/byhåla med det namnet i Sverige :-)
Som du skriver i inlägg #14…
Ja du behöver VERKLIGEN hjälp.
Tyvärr tror jag inte att någon här inne på datorn.ifokus har den typen av skötar- eller psykologutbildning som du verkar vara i behov av. Tror tyvärr att du är bortom all hjälp.
Sälj datorn, köp en klase bananer och gå ut och gå istället….det har du nog större behållning av.
Allternativt kan du be personalen på det "dygnet runt"-öppna biblioteket att hjälpa dig att hitta en bok om självhjälp.
Kanske boken "Troll…vad gör de för nytta egentligen?"

Zpookey!
För din information är jag allergisk mot både bananer och troll. DESSUTOM är jag redan skötare till två uunderbara pållar som heter Mimzy Sugar och Klasse <333
#20 Varför inte Trolltyg i Tomteskogen =)
#21 Du kanske ska ta och skaffa dig en skötare du också.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

första steget borde väl vara att plugga in sladden…
Gå till synskadede och läs Kul grej med mycket svärord. Det kanske löser dina problem.
Hälsningar Gnidde.

Haha, jag läser den här tråden för första gången och läser de två första raderna och tänker direkt som #9 :-)
Man har väl träffat på några stycken sedan tidigt 90-tal på nätet. Det är väl därför man känner igen dom så fort.
Det svåraste är att låta bli att göra det jag gör nu. Att mata dom.