Datorn iFokus

Datorn

Etikettwindows
Läst 2573 ggr
furir
0

aktivitetsfältet är borta

Aktivitetsfältet är borta i min vista och nu kan jag inte få tillbaka det, så nu undrar jag hur jag ska göra, är det nån som kan tala om det för mig?

Kaj
0

Är det inte bara så att du har fått det i läge dölj automatiskt. Då kommer det tillbaka när du ställer muspekaren längst ner (när du är på skrivbordet). För att få tillbaka det högerklicka på startknappen och välj Egenskaper och fliken Aktivitetsfältet. Kryssa ur att Dölja aktivitetsfönstret automatikst.

furir
0

Nej det var inte det, jag trodde det från början. Jag fick göra en återställning av datorn då blev det som vanligt igen. Kan säga att jag gillar inte vista speciellt bra, hoppas att det kommer något bättre snart.

Kaj
0

Men återställningen i Vista är ivf guld värd vid sådana här tillfällen. Bara att backa till då man visste det funkade

johan
0

Systemåterställninger och Windows Update var ju två ovärderliga funktioner som faktiskt introducerades i Windows ME.

Har svårt att tänka mig att någon kan vara utan dom nu.

Med tanke på hur hatat Windows ME och Windows Vista är, så var det de första versionerna för många bra features som ingen kommer vilja vara utan.

Mvh // Johan