Crack Vista ultimate
Hejsan jag tänkte höra om någon vet hur lägger in crack i Windows vista ultimate. Jag har försökt flera gånger och letat över allt men hittar inget som kan fixa mitt problem. Så då vänder jag mig hit för att se om någon kan hjälpa mig. Jag hade Windows xp innan men jag tyckte inte xp funka så bra så jag ville använda mig av vista istället. Och de tycker jag funkar mycket bättre så snälla hjälp mig om du/ni kan.

De ska vara Crack för Windiws vista Ultimate 32bit
Tror inte att detta är rätt forum för att fråga om olagligheter.

Över huvud taget skall man väl inte fråga efter Crack någonstans… Det blir man ju bara dum i huvudet av… ;-)
Säger som Denis Leary… "I would never use anything, named after a part of my own A**…"
Man kan ju faktiskt köra Vista lagligt tillräckligt länge för att paja ihop datorn till ominstallationstider, utan att cracka den.
Men jag förstår bara inte vad psyflex menar om han säger att XP inte fungerade något bra… På vilket sätt skulle Vista fungera bättre och ihop med vilka program?

Jag tror han menar att han behöver ta crack för att orka med att använda Vista :-)

Nej de e inte som ni tror jag vill använda mig av vista efter som att jag tycker att de verkar bättre men nu har jag försökt att fixa vista i flera timmar men de verjar inte funka som jag vill så nu använder ja mig xp istället.