bra skrivare!
Har någon tips på bra skrivare. Jag vill skriva ut vanligt papper i färg, fotografier, inbyggd scanner. Sen är jag nog nöjd. Måste bli bra färgfoton! Så snälla om ni har tips och kanske återförsäljare+pris?
Mvh/Katja
Jag personligen gillar inte kombinerade enheter med skanner och skrivare i ett av två anledningar.
1. Jag har inte sett någon multifunktions skrivare skanner som ger lika bra utskrifter som en separat skrivare.
2. Om en del går sönder (skrivardelen eller skannerdelen) så vill inte jag behöva vara utan den andra under tiden den repareras.
Så om jag ska rekommendera en färgskrivare så måste det bli Canon Pixma IP4500 som ger grymt bra utskrifter och som har bra ekonomi när det gäller färgpatroner.
När det gäller skanner vet jag inte vad jag ska rekommendera eftersom att jag har dålig koll på marknaden idag vad gäller skanners….men min Canon CanoScan 5000F är fortfarande grymt bra efter snart 5 år.
Tack för tipset! Förresten jag köpte Sigma macroobjektiv som du tipsade om fick hem den igår jättenöjd hittills läste mycket om den på nätet verkade bara positivt.
Så bra :)
Använde själv mitt senast idag :)
Jag använder mig utav en HP psc 2210 All in one den är kanon, men tro inte att den finns att köpa idag för den har troligen utgått ur sortimentet. Men HP har säkert en nyare modell av den .
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Jag har också Canon Pixma IP4500 är är vansinnigt nöjd. Skrivare kostar knappt en tusenlapp, patronerna räcker rätt länge trots att jag i princip bara skriver ut foton och vanliga textdokument skriver den ut riktigt snabbt.
Det kan dock vara bra att tänka på att det generellt sätt är dyrare att skriva ut foton än att framkalla dom. Men det är ju så kul att få utskriften direkt, så ibland är det ju värt det ändå.
Mvh // Johan
Vad bra då vet jag att Canon och Hp är bra märken.
#5 Haha…jag har nog inte tålamod allt ska ske på en gång :)