Fråga om AVG 8.0 Antivirus
Hej jag är ny här i gänget!
Jag har idag uppgraderat från 7.0 till 8.0. Det jag saknar är hur man konfigurerar, jag kan inte hitta det någonstans. Jag har laddat hem den fria varianten. Hade 7:an innan och det fungerade perfekt.
Problemet jag har är att jag inte vill att det ska synas i mailet inne på bilden/bakgrunden att mailen är scannat. Detta gick att ta bort i den gamla versionen så det bör gå ta bort nu också.
Någon som känner sig manad att hjälpa?
Ingen som har AVG 8.0 Antivirus?

Säkert någon, men har själv Nod32…så tyvärr kan jag inte hjälpa dig..
Använder också Nod32 vilket jag är extremt nöjd med.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Nod32, är det fritt eller kostar det pengar?
I så fall, hur mycket och hur ofta måsta man betala för uppdateringarna?
Jag har provat Panda och var ganska nöjd, men uppdateringen fungerade inte.
Norton vill inte gifta sig med min dator.
Jag hade AVG version 7 och var jättenöjd med denna, men så plötsligt så slutade man med uppdateringar och så vart man mer eller mindre tvungen att uppgradera till 8.0
Tacksam annars för andra tips på gratis antivirusprogram!
jag rekomenderar också Nod 32 jag använder det på alla mina datorer. Det kostar inte så mycket och det är helt super.
du beställer det här

#4 Psst. AVG 8.0 går att ladda ner på piratebay ;D
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
*harklar sig*
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Hmm lider plötsligt av oförklarlig hosta…
Kanske inte är rätt forum att hänvisa till piratkopierat matrial.
Amen
Jag hörde inget, såg inget, bara upplevde att någon hade blivit förkyld 
Men om någon känner till ett bra antivirusprogram som är gratis, så hojta! Min plånbok är inte så stor nämligen.
Jag är pensionär så jag har inte de ekonomiska fördelarna som arbetande människor har.

avast funkar bra och är gratis www.avast.com
#14 - Tack för tipset jag ska prova idag!