Har du Gmail invites?
ska nog prova det iallafall, vem hade invites att sända privat?

Vad menar du?
Att du vill ha en invite?
Jag har xx antal över, så bara hojta till.
Hojtar om det behövs fler, nu är det klarty som jag skrev här:-)
Hej!
Varför måste man inviteras för att få gmail?
Jag behöver inget gmail, men har hört ngt om det!
Kan man inte skaffa det ändå?
Tass/
Sessan1
Google tar bara in inbjudna, många undrar varför, jag kan ta in 15 nu och ska ha en del om det funkar bra.
Jaha ok, det är goggle som har det.
Funkar bra på webben men inte som popmail, jag satsar nog på yahoo.
Jag tycker GMail funkar alldeles utmärkt med POP också.
Jag har hört att vissa har problem med gmail.
vad kan de bero på?

Google har för tillfället bara inbjudningar eftersom det fortfarande är i BETA stadiet. De som blir inbjudna är "försöks-kaniner" som testar deras programvara innan det läggs ut för alla med anledning att det ska fungera felfritt.
Jag har aldrig haft problem med G-mail och heller har inga utav minna kompisar har haft det. Men det ligger som sagt fortfarande på ett BETA stadie, så det finns fortfarande brister och fel i deras programvara. :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson
Vilka då?
Yahoo bättre kanske.
Heeej!
Skulle vara tacksam om någon kunde skicka mig en "invite"
om just du har någon inbjudan till gmail, kan du vara så snäll och skicka ett mail till mig Unlimite-D@hotmail.com
Tack På Förhand !!! =)
MVH // Zeb

Det fixar vi.
Jädrans Gmail verkar inte vara att lita på med pop, finns det inget med webmail och pop som är mer pålitligt?
Har använt Gmail i 1 ½ år - både web och POP - har aldrig haft några problem. Har erfarenhet av t.ex. Spray och Home där kan man snacka Problem… Gmail klart bäst av allt jag använt. Jag har inte hört att någon av vännerna har klagat heller, alla tycker det är smidigt och bra. Och tänk what a big inbox you get!
Krånglar på pop, Yahoo är bra för det mesta, Home/Spray är nog sämst nu med 6 timmars leveranstid eller mer.
Har aldrig krånglat för mig (kör gmail via Outlook Express)
Min funkar perfekt ibland i OE6, när man pillat i inställningar, sedan lägger det visst ner när jag kopplar på K9 Spamfilter
Aha, ja jag använder inte K9.
Då är det nog nått med det som spökar. Själv kör Norton Internet Security (först 2004 och sen i maj 2006) som också har spamfilter (men jaja jag vet många gillar inte Norton - men jag tycker det är bra och lättanvänt)
(Gmail har ju också ett filter själv som funkar bra… som jag tycker alltså
)
Men du kan ju alltid maila supporten på Gmail och förklara det här problemet. Efter som det fortfarande är BETA-stadiet så vill de ha in just såna här knas-grejer.
Får prova med det för utan K9 fungerar det bara ibland.
Ingen support, bara en massa text hos dem.
OE visar: Servern skickade ett felmeddelande. Konto: 'XX', Server: 'pop.gmail.com', Protokoll: POP3, Serversvar: '-ERR AVG POP3 Proxy Server: Cannot connect to the mail server!', Port: 110, Secure (SSL): Nej, Serverfel: 0x800CCC90, Felnummer: 0x800CCC90
Det sista där ja till slut eller FaQ eller grupp att fråga, men min funkar ändå nu, har provat mig fram och har den som Standard nu!
Ja men vad bra!
Skulle nån kunna skicka in invite till mig också?

Kommer på mailen