datorsnille? behöver hjälp..
jag har ett enormt stort problem som inte ens min pappa som är dator ingenjör kan reda ut..
jag köpte The Sims 2, Ikea, häromdagen och det gick bra att installera, men går inte att spela då det kommer upp en ruta att ett emuleringsprogram har hamnat i nån konflikt..
det har med nån virtuell CD att göra, vad nu det är? och man behövde avinstallera några CD grejer.. Men vi har inga? Vi har rotat igenom hela datorn..
Det är himmla skumt då The Sims 2 går att spela utan problem, men Ikea vill inte funka..
Nu är min pappa iväg på jobb i 6 veckor, och jag vill bara spela.. Men hur ska jag få det att funka?
Medarbetare på Dressyr.ifokus
troligtvis har du ett program som skapar en virtuel CD-ROM som då SIMS 2 tror är ett försök att köra spelet olagligt (pirat).
Programmet du har heter troligtvis "Deamon tools" eller "MagicISO" det är iaf de namn jag kan, de brukar finnas nere i högra hörnet bredvid klockan som en icon om de är aktiva, det skall räcka med att du högerklickar och väljer exit. (de startas sen om nästa gång du startar datorn så de är inte borta)
Det borde funka, lycka till.

#1 där finns inga sådana nere vid klockan, därimot finns det
Säker borttagning av maskinvara
Digital anslutning identifierad
Num Lock på
McAfee SecurityCenter
Northon ghost
Bluethooth enheter
Säkerhetsmeddelanden
Det är dem som finnes..
Medarbetare på Dressyr.ifokus