Bränna image fil i Nero 8 Ultra Editon
Undrar om det är någon som vet om det går och i så fall hittar det?
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Tror att jag kom på det och ska testa.
Men någon som vet säkert kan ju alltid berätta om mitt sätt nu inte skulle fungera.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Kul i så fall om dom har gjort om den så att man inte helt enkelt får image-filen bränd som en datafil på skivan, utan kan välja att skriva avbilden till en skiva. Det gick inte i tidigare varianter av Nero; valde man data-cd så fick man en data-cd och var det en image-fil så lades den helt enkelt på skivan som en vanlig fil…
Annars går det i alla varianter av Nero att helt enkelt ställa in i Windows att image-filer (tillägg .iso och eventuellt andra tillägg) ska öppnas i Nero. Då kan man bränna den genom att helt enkelt dubbelklicka på filen.
Löste det själv genom att avinstallera det och la in 7.0 istället.
Kan man inte bara mounta imagefilen o sen välja kopiera skiva i nero… har för mig jag gjorde så någon gång
Testade men den ville inte
Nero Express>"image,project,copy">"Disc, Image or saved project">sedan väljer man image filen.
Det är enklaste vägen att bränna images.