Datorn iFokus

Datorn

Etikettköp-och-sälj
Läst 727 ggr
signemo
0

Ny Mobiltelefon

Hej

Tar gärna emot råd.

Jag skall skaffa mig en ny mobiltelefon.

Men vilken och vilket märke?

Vi har sen tidigare navigon med gps mottagre.

Men var jag lite funderat på är om det skulle räcka med min mobil dvs. då en med Windows Mobile i, då borde jag kunna installera direkt i telefonen istället för att som nu ha en handdator gpa mottagare.

Kom med tips och ev. varningar om allt som har med mobiler att göra.

Tack

Var rädda om varandra

Oskar
0

Finns många bra mobiler med inbyggd gps om det är det du är ute efter. Nackdelen med mobiltelefon som gps är att skrämen oftast är lite mindre. Jag har en HTC Touch Cruise och den funkar mycket bra som GPS.

Oskar

charlie
0

En telefon med stor skarm och GPS ar ju iPhone. Vet inte vad den kommer kosta i sverige dock.

---

johan
0

#2: Skjortan! Tror Telia tar närmare 900 kr i månaden för den…

Helt sinnessjukt och ett synnerliken effektivt sätt att döda en bra produkt.

Mvh // Johan

Zpookey
0

Fel, fel, fel….. :p

Man ska INTE välja någon av de tre abbonnemangen som släpptes i samband med iPhone (iMini, iMidi, iMaxi) man ska välja ett abb som t ex "Telia till vänner" (du kan välja vilket telia abb du vill till iPhone)
Det kostar 69:-/mån och då ringer man gratis till alla teliamobiler, samt att samtal till andra nät kostar 69 öre/minut. Lägger man till tjänsten SMS så får man 5000 sms för ytterligare 99:- och sen lägger man på fri surf för 199:-.
Summa= 367:-/mån
Man kan säga att det blir 199:- dyrare än det abb man har hos telia idag pga av att det är näst intill ett måste att ha fri surf eftersom att man verkligen utnyttjar internet via 3G på alla tänkbara sätt som man inte har gjort i sin gamla mobil. Med iPhone så är det för första gången riktigt kul att surfa i mobilen.
Jag är så fantastiskt nöjd med iPhone att det är löjligt….det enda jag är missnöjd med är batteritiden. Men med tanke på att man nästan sitter och pillar med telefonen oavbrutet, surfar, använder 3G, använder Wifi och använder GPS så är det inte så konstigt att man får ladda telefonen varje natt….men det är det värt :)