Klippa och klistra i FF
Om jag som Sajtvärd vill kopiera en text för att sen klistra in den i ett annat inlägg så går det tydligen inte med FF.. Utan då ska jag ändra något i någon FF-profil… Så jag bara undrar, vad ska jag kopiera vart någonstans för att det ska funka?
Kör själv med FF och det funkar med markera texten sedan trycka kopiera Ctrl + C och klistra in Ctrl + V.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Jag får upp en ruta om att det inte är tillåtet eller nåt sånt… Knepigt…

varifrån är det du vill kopiera från? det finns vissa koder som blockerar bla högerklick för att förhindra kopiering…
*3 Då är det nog det… Jag flyttade ett inlägg som jag gjorde en ny tråd av… Men se det gick inte! Fick gå till IE och göra det där i stället…
Vad 17 fungerar det inte för mig då?? Suck..

Ingen aning. Jag kör FF 3 och är ingen expert på ifall man kan ändra någon inställning. Dessbättre bara funakr det för mig.
kanske

Ingen aning. Jag kör FF 3 och är ingen expert på ifall man kan ändra någon inställning. Dessbättre bara funakr det för mig.
kanske någon

kanske någon annan

kanske någon annan vet

kanske någon annan vet ifall man kan ändra någon inställning i FF som gör att klippa/klistra inte funkar