Datorn iFokus

Datorn

Etikettprogramvara
Läst 968 ggr
[Norum]
0

Klippa och klistra i FF

Om jag som Sajtvärd vill kopiera en text för att sen klistra in den i ett annat inlägg så går det tydligen inte med FF.. Utan då ska jag ändra något i någon FF-profil… Så jag bara undrar, vad ska jag kopiera vart någonstans för att det ska funka?

AndreasS
0

Kör själv med FF och det funkar med markera texten sedan trycka kopiera Ctrl + C och klistra in Ctrl + V.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

[Norum]
0

Jag får upp en ruta om att det inte är tillåtet eller nåt sånt… Knepigt…

pentsium
0

varifrån är det du vill kopiera från? det finns vissa koder som blockerar bla högerklick för att förhindra kopiering…

[Norum]
0

*3 Då är det nog det… Jag flyttade ett inlägg som jag gjorde en ny tråd av… Men se det gick inte! Fick gå till IE och göra det där i stället…

Kaj
0

Jag har inga problem med att marekera text i FF här på iFokus och sden högerklicka och välja Copy.

kan därefter klippa in utan problem.

[Norum]
0

Vad 17 fungerar det inte för mig då?? Suck..

Kaj
0

Ingen aning. Jag kör FF 3 och är ingen expert på ifall man kan ändra någon inställning. Dessbättre bara funakr det för mig.

kanske

Kaj
0

Ingen aning. Jag kör FF 3 och är ingen expert på ifall man kan ändra någon inställning. Dessbättre bara funakr det för mig.

kanske någon

Kaj
0

kanske någon annan

Kaj
0

kanske någon annan vet

Kaj
0

kanske någon annan vet ifall man kan ändra någon inställning i FF som gör att klippa/klistra inte funkar