Datorn iFokus

Datorn

Etikettövrigt
Läst 858 ggr
mariatingsund
0

har ni loopia? Vad tycker ni?

Jag har webbhotell loopia och alla mina mail går genom hemsidan alltså genom deras server. Nu har de hållit på flera veckor att försöka rädda ett kraschat system , och det innebär att man oftast INTE kan ansluta och hämta sin egen epost, eller att all e-post vidarefordras med minst 6 timmars försening. Jag är inte längre smått irriterad utan mycket. Jag förstår att man kan ställa krav och hade jag varit ett stort företag, skulle jag redan stämt dem för all förlust, men jag undrar vad ni tycker passar sig att göra i detta fall. Kanske rentav rekommenderar ett annat webbhotell?

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Hjortronsylt
0

Skrikandes  Förstår din frustration! Oavsett om det handlar om privat eller företag, så vill man att det man betalar för också ska fungera!

Kan för min egen del, och nöjd kund, rekommendera One.com

AndreasS
0

Har inte haft med Loopia att göra. jag kan med varm hand rekommendera One och Manufrog. Sist nämnda är jag själv kund hos.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

mariatingsund
0

Som företag måste jag nog välja ett ordentligt webbhotell för lågprisvarienter kan inte erbjuda allt det som jag kanske behöver i utrymme, lösenordskydd, epoststöd mm. Så jag valde fsdata.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

bildochfoto
0

Jag har använt oderland som har väldigt bra service. Binero är ett annat webbhotell med bra rykte….

Oscar
0

Jag kör Binero och är helnöjd, billigt och bra service och verkar som om dom har bra grejer. Och: Ingen bindningstid!

Har även två Manufrog-konton men de är inte alls lika stabila. Servrarna har, som jag känner till, under de 3-4 månader som jag varit kund där två gånger legat nere flera timmar i sträck. Oavsett vad det beror på så är det ruskigt irriterande när det händer.

AndreasS
0

#5 Jag har manufrog som webbhotell sedan 1 år tillbaka och servern där mitt ligger har vad jag inte märkt legat nere. Min server har 99,888% uptime ränat från februari tills dags datum vilket för mig är väldigt bra. Skillnad var det med mitt gamla där det låg på 79% uptime under samma period innan jag bytte och dess utom fick mer utrymme till mer än halva priset.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Oscar
0

#6 Ja det är lustigt det där, hur känslig man är som kund ändå. Jag kan mycket väl tänka mig att jag har haft extrem otur med Manufrog, jag vet att flera här höjer dem till skyarna, men de erfarenheterna räcker för att jag inte ska våga lägga en färdig sajt där. Använder dem idag för att lägga tillfälliga sajter på som jag arbetar med.

Däremot ger jag dem gärna en eloge för god support, den är otroligt snabb och ger tydlig och bra information.