Datorn iFokus

Datorn

Etikettwindows
Läst 2945 ggr
Staffan
0

Bakgrundsbild?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bifogad bild använder jag som bakgrundsbild på mitt skrivbord i Windows. Framförallt för att jag gillar motivet, men också för att det passar mig att ha vissa svarta/enfärgade ytor där jag kan placera filer och genvägar.

Vad har ni för bakgrundsbild på ert skrivbord i Windows?

Mvh // Staffan

Tom
0

Jag har en bild som jag tog från en väns ateljé i Stockholm. Är det någon som kan gissa var det är?   ;-)

Tom

Staffan
0

Det där var inte så svårt… :)

Hur du ingen mer "svårgissad" bild?

// s

Staffan
0

…som den här till exempel, var är detta taget?

(Lite off-topic men ändå… :)

// staffan

Erik
0

Använder själv två bakgrundsbilder som i strukturen är rätt lika den du har i #0, Staffan. Svarta "tomma" ytor upptill och nertill ger lite mer "widescreen"-känsla. Extra mycket effekt på min breda skärm, förstås, men…

På min utilityskärm har jag ett underlägg från Blizzard. Är mycket svag för stilen i deras teckningar.

Tom
0

#3, Nä, jag har bara ett skrivbord och det är den bilden jag har där. Antingen får du gissa på den eller också får du låta bli! ;-)

Din bild ser ut som bergochdalbanan på Grönan?

Tom

Erik
0

Låter ju farligt att ta bilder i berg-och-dalbanan. =) Katapulten är väl lättare? =P

Staffan
0

Tom - Tyvärr, du var inte ens i närheten… ;)
Erik - Helt riktigt, kortet är taget uppe i katapulten… :)

// staffan

Erik
0

… nu känner jag mig ju aldeles nere bara för det. Var inte på grönan en enda gång i år. =/

Får ta igen det nästa år. =)

Tom
0

Haha, om jag inte ens var i närheten så har jag en känsla av att du inte har en aning om var min bild är tagen! Adress och skonummer, tack! ;-)

Tom

mans
0

Åh jag som inte har varit på Grönan på fem år. Blev inte av i år heller, men nästa år blir det nog årskort så man kan åka dit med lillkillen varje dag hela sommaren.