Datorn iFokus

Datorn

Etikettövrigt
Läst 686 ggr
Faxlin
0

Någon som gör hemsidor?

Jag blir tokig snart. finns det någon som själv gör, eller känner någon som gör hemsidpr så jag kan få hjälp med en sådan?
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

xarfez
0

Nämn ditt problem så finns det mängder av personer som är kunniga inom området här som skulle kunna hjälpa dig.

Faxlin
0

Hmm, den blir inte snygg. Så enkelt är det. Jag blir helt enkelt inte nöjd med någon av de hemsidor jag försökt göra.

Audiatur et altera pars

xarfez
0

Hehe nä det är inte lätt.

Försök få inspiration från nätet, från andra sidor och försök göra något liknande själv.

Själv har man gjort www.xfzdesign.se och där finns ett portfolio över några sidor som jag gjort.

Vill du visa något du gjort så kanske man kan komma med något tips…

Zpookey
0

Här finns det mesta du kan behöva veta för att bygga din sida.

http://www.webdesignskolan.se/

Faxlin
0

#3: Alla jag gjort har kastats. Blir så extremt missnöjd med allt bara.

#4: Ja där har jag varit. Men jag tycker inte det blir snygga hemsidor ändå. Jag är och förblir nog värdelös på hemsidor.

Audiatur et altera pars

johan
0

www.csszengarden.com brukar vara en bra inspirationskälla.

Mvh // Johan

Sissi
0

Hej!

Jag kan nog säkert hjälpa dig!!!
Gå in på min webdesign sida och sen går du till layout sidan,
där finns länkar till de olika hemsidor jag gjort.

Sissi

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Faxlin
0

#7: Ohh, vilka snygga sidor.
Vad tar du för att göra en liknande?

Audiatur et altera pars

Zpookey
0

Det bästa sättet att skapa en sida som man gillar är att kladda på ett papper först. Kom på vad du vill ha på sidan och var du vill placera det. Klipp ur i papper och flytta runt tills du är nöjd….sen kan du börja att bygga sidan.

Faxlin
0

Ja, visst det lät ju lätt. not, inte om man heter Åsa i alla fall. Jag är ingen hemsidesbyggare. Kan inget om koder och hur jag fixar med det. Ja, jag har verkligen försökt, massor av gånger. Mne jag fattar inte.
Så då blir det de enklare programmen eller sidorna där ddet inte behöver kodas. Men inte ens då lyckas jag få det snyggt.

Audiatur et altera pars

Anders 303
0

Du kan ju använda dinstudio.se

Gå in & kolla på våran sida www.skogspaddan,se den är byggd med den på några timmar så är bilder fixade.

Eller gå in på www.surftown.se

Cool

Sessan1
0

Det lär finnas en sida som heter:   http://www.freewebs.com

som man kan bygga hemsidor på, jag har tyvärr inte lärt mig hur man bygger där, men det ska vara lätt sägs det att bygga där.

Jenna-Gun
0

Gör hemsidan i Frontpage.

Läs hjälpavsnitten.

Det har jag gjort.

Det är ganska lätt.

Här är min