Datorn iFokus

Datorn

Etikettmicrosoft-office
Läst 653 ggr
johan
0

Ny Office 2007 beta

Igår kväll släpptes en uppdatering till Microsoft Office 2007 beta 2. Det är alltså en uppdatering till beta 2, så du måste ha beta 2 installerad innan du kör denna uppdatering.

Många buggar har fixats sedan beta 2 och även en hel del justeringar av gränssnittet har kommit med. T ex en liten, men behändig sak. Nämligen att kunna stänga programmet genom att dubbelklicka på Office-ikonen i övre vänstra hörnet.

Windows Desktop Search 3.0 beta 2 är också släppt vilket gör att Instant Search i Office 2007 fungerar bättre nu. WDS har även fått ett riktigt gränssnitt och fungerar som 2.0 gjorde. Sökningen i Outlook 2007 och OneNote 2007 är nu riktigt snabb!

>> Direkt till nedladdningen

Mvh // Johan

Tom
0

Jag installerade office betan men sedan dess har jag inte haft någon stavningskontroll i word. Är det någon som vet hur jag får tillbaka det?

Tom

Staffan
0

Ska den verkligen behöva vara 494 Mb??

// staffan

johan
0

Den filen innehåller uppdatering för ALLT, även serverprodukterna. Du har ju inte serverprodukterna, så dom berör inte dig. Det finns nedladdningar för varje program också, men då måste du pyssla mer för att få dom på plats.

Och sedan så är det ju ersättning av redan befintliga filer, så det kommer ju inte ta 500 mb mer utrymme.

Mvh // Johan