sökning ifokus
Så var jag tillbaks till att jag kan inte hitta de jag vill här på iFokus troligen pga av min klantighet men nu söker jag efter en sträng på foto iFokus jag vet att den heter geting och att horsegirl skrev den och sedan så förklarade jag om kopplingsring och stepupringar osv å nu skulle jag behöva länka allt jag skrev till en person men de går inte att hitta den med söket geting eller kopplingsring osv har även provat på altavista och google (site:ifokus.se geting ) men får inte upp de inlägget kanske nån annan har ett förslag hur man hittar ?
De går ju heller inte att söka på bildens namn de vore ju bra om någon sökexpert kunde skriva ner en artikel hur man söker iFokus för att tex hitta en sträng där man vet bildens filnam eller likn
mvh/bjorsa

Hittade min tråd jag letade efter men måste ändå säga att hela iFokus är väldigt svårsökt om man tex skrivit ett inlägg för nån vecka sedan och kommer ihåg vad de hette så hittar inte inte söket på iFokus inlägget utan man får bläddra sig bakåt .
Går de inte att få till en "mina inlägg" här på iFokus ?Är jag för tjatig nu :-))?
mvh/bjorsa
Eller en bättre sökfunktion… Har också letat efter gamla inlägg som jag vetat vad dom hette, men utan resultat.

Frågan är om sökfunktionen bara söker i inläggen och inte i rubriken?
Vi använder Googles SearchAPI så den söker i allt som Google indexerat. Men det är inte helt optimalt,så vi ska ge oss på en bättre variant när vi har fått all driftsproblem haft.
Mvh // Johan