Datorn iFokus

Datorn

Etikett: internet
Läst 4247 ggr
Salladshataren
0

Kan inte logga in på Swedbank

Försöker logga in på Swedbank med då dyker det bara upp att navigeringen avbröts. Det startar upp ett nytt fönster när man loggar in när det fungerar som vanligt, och det gör nu också.

Varför gör den så helt plötsligt? Jag har inte ändrat någonting i inställningarna. Har kollat på swedbanks hemsida, men mitt problem står inte med Rynkar på näsan

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

guraknugen
0

Hade det varit jag så hade jag väntat en timme och sedan försökt igen.

Har man inte ändrat något och det fungerat tidigare så borde felet vara någon annanstans, exemplvis hos Swedbank.

guraknugen
0

Min fru har Swedbank och hon kom in på den utan problem, så om det var något problem på sidan verkar det vara fixat nu. Prova igen.

Salladshataren
0

#1 Det har varit så en veckas tid…

Oscar
0

Det enkalste och snabbaste är nog att ringa Swedbanks kundtjänst, de vet säkert vad som är fel.

guraknugen
0

#3: Vilka webbläsare har du provat med?

Salladshataren
0

#5 Har bara internet explorer. Men det funkar att gå in på swedbank på brosans dator och han har också internet explorer Obestämd

guraknugen
0

Okej. Internet Explorer har jag inte, så någon annan får hjälpa till.

Krycke
0

ta ner Firefox, installera, importera data från internet explorer… kör. Jag kan nästan garantera att det kommer fungera.. om inte annat får du en bättre och snabbare webläsare oavsett (det går att ha kvar internet explorer även fast man installerar Firefox, det handlar bara om vilken du väljer att använda).

Maja
0

Swedbank krånglade alltid så på min HP när jag körde med Safari. FF fungerade dock!

Nu med min mac är det inga problem. :)

AndreasS
0

#6 Har du Windows Vista så hittar du en lösning på ditt problem här.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Salladshataren
0

#10 Tack! Nu funkar det igen! Kom på att jag hade uppdaterat min dator för några dar sen. Nu vet jag det.