Visa Skrivbordet!
Hej, jag sitter här och försöker få tillbaka ikonen "Visa Skribordet" i snabbstartfältet (kolla bild). För jag har tagit bort den för ett tag sen, men har nu insett att den kan vara bra att ha, någon som vet hur jag får tillbaka den?
Tack!!

Högerklicka på listen - välj verktygsfält och snabbstart.

Men för mig kommer visa skrivbordet då jag klickar i på snabbstartfältet? Om det inte gör det, så vet jag inte 
Hoppas någon annan kan ge svar :)
Nu var det längesen jag använde Windows, men jag har för mig att man kunde hålla Windowstangenten nedtryckt samtidigt som man trycker m. Då minimerades alla fönster samtidigt. Win+Shift+m återställde igen. Tror jag.
Har för mig att det fanns ytterligare en tangentkombination som gjorde ungefär samma sak, men det där var som sagt längesen nu.
Men någon ikon behöver du inte ha i alla fall, om du inte vill förstås.
Gjorde en snabb sökning på nätet och fann denna webbplats.
Här kommer ett urval:
Windows-logotypen: Start-menyn
Windows-logotypen+R: Dialogrutan Kör
Windows-logotypen+M: Minimera alla
SKIFT+Windows-logotypen+M: Ångra Minimera alla
Windows-logotypen+F1: Hjälp
Windows-logotypen+E: Utforskaren
Windows-logotypen+F: Sök filer eller mappar
Windows-logotypen+D: Alla öppna fönster minimeras och skrivbordet visas
CTRL+Windows-logotypen+F: Sök dator
CTRL+Windows-logotypen+TAB: Markeringen flyttas från Start till verktygsfältet Snabbstart till systemfältet (använd HÖGERPIL eller VÄNSTERPIL för att flytta markeringen till objekt i verktygsfältet Snabbstart och systemfältet)
Windows-logotypen+TAB: Växla mellan knappar i Aktivitetsfältet
Windows-logotypen+BREAK: Dialogrutan Systemegenskaper
Windows-tangenten: En snabbmeny för det markerade objektet visas

Öppna Anteckningar och skriv:
"[Shell]
Command=2
IconFile=explorer.exe,3
[Taskbar]
Command=ToggleDesktop"
Utan Citattecken och spara som:
"Visa skrivbordet.scf"
Och lägg bara över filen i snabbstartfältet
Tack "pentsium" och alla andra, nu är det som jag vill igen.