Helt onödig fråga...
Kan en icke programmerar-kunnig person lägga till/ändra i MSN Messenger, så att fler alternativ än "Online", "Upptagen", "Strax tillbaka" etc. visas?
Och i så fall, hur? Symbolerna behövs inte, bara att själva texten går att ändra.

Med messenger plus kan du lägga in personliga statusmeddelanden istället för "Online", "Upptagen", "Strax tillbaka" etc.
Tack Pentsium, just vad jag letade efter.
Vad jag kunde se fungerar inte Messenger Plus för MSN Messenger utan bara Windows Live Messenger. Eller? Kunde i alla fall inte läsa någon info om det.
Använder MSN Messenger 8.1 nu, efter XX försök att få nya MSN 2009 att fungera som det ska utan att lyckas.

Jag kör messenger plus just nu på Live messenger 8.5 och jag har använt det sedan version 7.2 av vanliga msn messenger, så det ska funka.
Här hittar du MSN Plus både nya och gamla versioner.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Stämmer, fungerade kanon även för v. 8.1. Tack så mycket!
Glad att jag kunde hjälpa till.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek