Datorn iFokus

Datorn

Etikettwindows
Läst 781 ggr
Hjortronsylt
0

Helt onödig fråga...

Kan en icke programmerar-kunnig person lägga till/ändra i MSN Messenger, så att fler alternativ än "Online", "Upptagen", "Strax tillbaka" etc. visas?

Och i så fall, hur? Symbolerna behövs inte, bara att själva texten går att ändra.

Glad

pentsium
0

Med messenger plus kan du lägga in personliga statusmeddelanden istället för "Online", "Upptagen", "Strax tillbaka" etc.

Hjortronsylt
0

Tack Pentsium, just vad jag letade efter.

Vad jag kunde se fungerar inte Messenger Plus för MSN Messenger utan bara Windows Live Messenger. Eller? Kunde i alla fall inte läsa någon info om det.

Använder MSN Messenger 8.1 nu, efter XX försök att få nya MSN 2009 att fungera som det ska utan att lyckas.

pentsium
0

Jag kör messenger plus just nu på Live messenger 8.5 och jag har använt det sedan version 7.2 av vanliga msn messenger, så det ska funka.

AndreasS
0

Här hittar du MSN Plus både nya och gamla versioner.

MSN Plus

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Hjortronsylt
0

Stämmer, fungerade kanon även för v. 8.1.   Tack så mycket!

AndreasS
0

Glad att jag kunde hjälpa till.

Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek