Hur gör man ?
Hej jag är nog så oteknisk man kan bli när det gäller datorer,ni kanske tycker att det här är en dum fråga men jag skulle vilja mejla bilder till min kusin,men jag vet inte hur jag ska göra ? jag har presis lärt mig att mejla men inte hur jag får dit mina egna bilder som jag har i datorn.Snälla kan nån hjälpa mig och försöka förklara så att jag förstår 
Använder du något program för att maila eller är det via t.ex. Hotmail (webbaserad mail)? Använder du t.ex. Outlook för att maila så kan du välja Bifogad Bild på menyn Infoga.
Vet inte,det är på spray som jag loggar in.Är det webbaserad mail då ?
Ja isåfall är det webbaserad mail, alltså att du loggar in via en hemsida. Har tyvärr inte Spray så jag är osäker på exakt hur du bifogar filer där. När du skriver mail så borde det finnas någon knapp ovanför där du kan välja "Bifoga fil" eller liknande.
Vet inte om det gör det ,jag återkommer när jag kollat upp det =)
Nej jag kunde inte hitta nåt som heter så 

med HD:n menar Cartman hårddisken. När du har tryckt på gemet kommer antagligen en ruta upp (jag har heller inte spray, men det brukar vara liknande system) där det står search eller sök. Då trycker du på den och letar i "mina bilder" efter bilden du vill skicka. Dubbelklicka på den, och leta på något ställe där det står ok eller något liknande. Gå tillbaka till ditt mail och skicka det!
Okej tack ska prova,kommer tillbaka om det inte funkar 
Jaa jag hittade bilderna hoppas att dem kom fram också.Tack för hjälpen jag kommer tillbaka om det skulle vara nåt mer TACK